8 Aralık 2010 Çarşamba

Usta Zihin Grubu

Biraz önce en son ne zaman blog'a bir şeyler yazdığıma baktım da, çok uzun zaman olmuş. Hemen yeni bir not yazayım dedim.

Geçenlerde okuduğum bir kitapta Napolyon'un "Usta Zihin Projesi"nden bahsediyordu. İlginç bir yaklaşım, daha doğrusu meditasyon. Başarılı olmak istediğiniz her hangi bir meslek/alan için size göre o işin üstadlarını çevrenize topluyorsunuz ve onlardan destek/bilgi/öneri istiyorsunuz. Güzel bir fikir dedim kendi kendime ve bu sabah meditasyonu yaptım.

İlk önce güzelce gevşemeniz gerekiyor. Kafanızın içini boşaltıyorsunuz. Sonra kendinizi rahat hissettiğiniz bir yeri hayal ediyorsunuz. Siz hazır olunca da ustaları tek tek çağırıyorsunuz. Ben kısa hikayeler yazdığım için edebiyat alanına uyguladım bunu. Bir koltuğa oturdum ve 6 tane sevdiğim yazarı çağırdım karşıma. Onlara sordum: "Başarının sırrı ne? Ne yapmam gerekiyor?" Ve tek tek hepsinin cevaplamasını bekledim.

Güzel bir deneyimdi. Kendimi gerçekten güçlenmiş hissettim ve o gaz ile yazdığım hikayenin ikinci bölümünü bitirdim. Hatta üçüncü bölümünü bile yazmaya başladım. Hikayenin ikinci bölümünü yazmak için içlerinden hangisinin bana destek olacağını da sormuştum. Yanımda usta yazarımın olduğunu düşünerek, mutlu mutlu bitirdim hikayemi.

Size de öneririm. Eğer işe yararsa bana da mail atarsınız di mi?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...