4 Şubat 2011 Cuma

Ücretsiz Online Yazı Yaratım Atölyesi


Bu sabah aklımda yeni bir proje ile uyandım. "Ücretsiz Online Yazı Yaratım Atölyesi" oluşturmak. Amaç yazma alışkanlığı geliştirmek, yazılarınız hakkında başka yazar adaylarının fikirlerini öğrenmek ve yazma konusunda birbirimize destek olmak.

Peki nasıl mı olacak? Aşağıda detayları sıraladım. Sizin de önerileriniz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.

1- Yazı yaratımı atölyesine "haftanın konusu" ile ilgili bir kısa hikaye yazıp bana ulaştıran herkes atölyeye katılabilir. Ancak, ilk 15 hikaye üzerinde çalışma olacaktır. (Hikayelerinizi seda.han@gmail.com adresine gönderebilirsiniz. )
2- Haftanın konusu Pazar gecesi 22:00'de yayınlanacak ve hikaye gönderimi Cumartesi günü 17:00'de bitecektir.

3- Hikayeler üç A4 sayfasını geçmeyecek şekilde, 12 punto (Times) ile yazılacak. 

4- Atölye 6 hafta sürecek. 6 Hafta boyunca katılan ve yorumları ile destek veren beş kişi, bir sonraki atölyenin "Usta" grubunu oluşturacak. Bu grubun amacı, kendilerinden sonra oluşturulacak atölyeye katılanların hikayelerini yorumlamak ve onları yönlendirmek.
5- Haftanın konusuna hikayesini gönderen 15 hikaye, bir hafta boyunca blogda oylanacak. En çok oy alan hikaye, yazarının da izni dahilinde "Hikaye Kırıntıları"  isimli blogda (http://hikayekirintilari.blogspot.com/)  "Yazı Yaratımı Atölyesinden Hikayeler" adı altında yayınlanacaktır.

6- Eğer çalışmalara katılmak istiyorsanız, konunun yayınlandığı iletinin altına yorum bırakarak katılacağınızı belirtebilirsiniz. 6 haftanın tamamına katılma zorunluluğu yok. Sadece bir hafta için ya da tüm haftalara hikaye yazabilirsiniz. Tamamen size kalmış.

7- 6 haftanın sonunda, her haftanın en beğenilen hikayeleri arasında yapılacak oylamada en beğenilen hikayenin yazarına yaratıcı yazarlık kitap seti hediye edilecektir.
Şimdiden bol şanslar ve bol hikayeler! Pazar gecesi ilk haftanın konusu ile görüşmek üzere!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel düşünülmüş bir içerik bence , umarım olumlu yazılarla karşılaşabiliriz, konuların belirlenmesini sabırsızlıkla bekliyorum, en azından yazdıklarımı benim dışımda insanların da okumasına öncülük edecek bir araç, tebrikler

Arif Durgut dedi ki...

Bakalım nasıl bir şey olacak :) //aD//

epi dedi ki...

ben de katılmak isterim...

Abdulkadir dedi ki...

Be de katılmak istiyorum ama..Tam olarak anlamadım desem...?!.

sonagre dedi ki...

Yazı Yaratımı Atölyesi - Birinci Haftanın Konusu: Başlangıç cümlesi, "Olayların bu şekilde gelişeceğini ve kontrolden çıkacağını bilseydim..." olan, max. 3 sayfa uzunluğunda bir hikaye yazınız.

Biraz daha açıklayıcı oldu mu acaba? Tam olarak anlamadığınız nedir?

Sivil Palyaço-Sivil Palyaco dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nif (•̪●) dedi ki...

Hala devam etmektemi acaba...

Adsız dedi ki...

Burayı yeni keşfeden bir amatör yazar olarak, hâlâ devam edip etmediğini merak ediyorum.
Bilgilendirirseniz sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...